Första dagen som sambo

Ja...
Det är så det är. Första dagen som sambo. Jag tänker dock inte på mig själv som sambo-boende, likadant med pojken min, jag ser honom inte som min sambo utan som pojkvän. Kanske är det inte så konstigt, men de är en annorlunda känsla. Jag kan tänka mig att det är lite som att gifta sig, eller byta namn. Inget är egentligen annorlunda, jag är ju samma som alltid, men ändå är det inte riktigt samma sak som innan. Lägenheten stod färdig redan igår. Vi lyckades inte få så mycket produktivt gjort idag. Vi cyklade faktiskt ut till Nova för att köpa nya magneter till garderoberna. De visde sig vara helt och hållet onödigt då de var sämre än de gamla, så de sattes faktiskt tillbaka igen. Det enda som faktiskt fått ett resultat är mitt bakande idag, tog mig för att göra chokladbollar, vilket inte blev helt fel. Utöver det är Nasses stora film och en promenad det enda vi lyckats hitta på idag. Men jag klagar faktiskt inte direkt. Skolan närmar sig med stormsteg, och fastän man väl tycker att det är roligt och spännande så börjar nervositet och ångest också smyga sig på. Det är ingen som kan säga vad som väntar mig, det är bara att hålla tummarna att det blir bra.

Mmmmm