Nya volleybollskorna

Efter en hel del krångel med ett par jag beställt kunde jag idag hämta ut de jag ville ha, rätt storlek, rätt modell. Så nöjd med att ha de avklarat! Och skorna i sig är jag också ganska nöjda med hittills. Jag fick inviga dem idag på match, vilket vi för övrigt har varje helg hela säsongen. Märkte lite skoskav när fjärde set drog igång, men annars är de väldigt sköna, och väldigt dämpande, precis vad ja ville ha! Matchen gick också bra, vinst med 3-1. Dessutom var faktiskt även pojkvännen min med och kollade på spelet denna gången. Han kan förvisso inget om volleyboll, men han lär sig lite, och lite publik är alltid tacksamt.
Sedan har jag lite olägligt nog också börjat kolla på Vänner-serien på Netflix. Inte supersmart att börja nörda en serie med en månad kvar till slut-tentor... Men så blev de ändå. Vad som är lite förvånade är också att även pojkvännen vill titta. Får inte titta utan honom nu, de hade jag inte trott!

Mina nya skönheter