Andra dagen, andra terminen

Japp, nu är första föreläsningen i flervariabelsanalys över, och därtill en del räknande. Terminsstarten har ändå varit ganska lugn, eftersom vi inte hunnit gå igenom något så var det ingen lektion. Därför har jag hunnit få mycket gjort hemma. Tvätt, alla husets sopor och lite städning omhändertogs. Och en del reaserch om framtida studier och vad som ska hända i sommar. Mamma min ska sannolikt renovera, och sambon och jag ska åka iväg en vecka, bara vi. Så det finns mycket att se fram emot framöver.
Inom en lite närmre framtid så händer också en hel del, kalendern börjar redan fyllas upp. I helgen fyller jag år, så det blir firade, firande och firande. Gamla vänner kommer ner och firar på fredag. Lite familj lördag och den faktiska födelsedagen på söndag.

Från Instagram, min analysbok