Våffeldagen m.m.

Ja, senaste inlägget är sedan efter tentan. Den visade sig gå ganska bra, trots starka tvivel på det under repetitionstiden. Dessutom är projektet för kursen nu inlämnad och redovisad, vilket inneburit att vi denna veckan har haft 3 kurser samtidigt. Men nu är linjära algebran över, slut och klar. Väldigt skönt!
Min nya kurs har börjat, beräkningsmatematikens verktyg, vilket är programmering. Jag som aldrig någonsin gjort sådant innan har lite problem ännu, men de är väl som det ska vara. Om några månader så ska det väl inte heller va så stora problem.

Sedan senast har det också hunnit vara våffeldagen, då jag hade vänner över på våffel-brunch. På kvällen hade sambon över sina vänner, så det slutade med att jag enbart åt våfflor den dagen. Och några digistive-kex...

Sedan har också spexet jag gått med i haft premiär! Denna föreställningen missade jag tyvärr, men ikväll ska jag se den! Ska bli mycket spännande!