Sjukling

I tisdags vaknade jag illamående, men tänkte att de skulle gå över. Klarade ungefär en halvtimme i skolan innan jag konstaterade att det nog inte alls skulle gå över. Sedan låg jag däckad resten av dagen i någon magsjuka. Typisk tajming när jag kände att jag var i fas och hade koll på saker och ting. Nu kommer jag ligga efter istället... Så istället för att gå på mekanikföreläsning och räkna uppgifter i kontinuerliga system-kursen har jag sovit, kollat på film och druckit vatten typ. Men det verkar som att sjukan gav med sig ganska fort så jag ät garanterat tillbaka nästa vecka. Och helgens Valborgsfirande blir det nog inte heller någon avkall på. Vi hade planerat ett lugnt Valborg och det var kanske tur det.

Kattmys gör nog att man frisknar till fort


#1 - - ebba Nilsson:

Hoppas du mår bra igen.