Sista sommarlovsdagen

Idag bävar jag lite inför vad som komma skall. Imorgon börjar nämligen skolan igen. Pang på så drar studierna igång igen. Och i helgen väntar ett träningsläger som jag inte alls känner mig redo inför. Lite segt.

Men en dag som denna får man också blicka tillbaka över vilken sommar man haft, och min har faktiskt varit väldigt bra. Jag har hunnit en hel del av det jag kunde att jag ville göra. Dalarna, Gotland, Cypern, cyklat dressin, teater på Kastellet, Stockholm. Och så har jag ju hunnit jobba lite också. Sambon har fyllt år, vi har blivit av med vår gamla micro, fått en ny, beställt diskmaskin, fått en ny spis gnällt över den och sedan fått den fastsatt. Jag har spelat massor av Sims 2, kollat på filmer, serier och läst romaner. Fotograferat, ätit god mat, hälsat på släkt, både min och sambons, myst med Elsa och bakat. Massor av saker som en sommar borde innehålla. Så på det hela taget har det varit en väldigt trevlig sommar som jag är ganska nöjd med.

Nu börjar rutinerna igen, träning, föreläsningar, pluggtid, regelbundna mattider. Och så kan man börja drömma om nästa sommar.

#1 - - ebba Nilsson:

Vilken bild, super.

Svar: Tack
Dess