Första hemtentan

Idag lämnade jag in min första hemtenta. Kvar i den kursen är en munta men datum för det är inte satt, det blir någon gång efter jul i alla fall. Så resten av veckan och nästa har jag bara två kurser. Men jag sitter inte sysslolös för det, på fredag är sista labben i den ena kursen, och på måndag ska sista inlämningen in i den andra. Och sedan ska jag hinna med en tenta innan jul, både att skriva den och hinna plugga till den. Så jag har att göra.

Imorgon är det Lussevolley, en "julavslutning" med klubben, fast vi har matcher kvar så juluppehållet får vänta för vår del. På fredag kväll är näst sista matchen, som för ovanlighetens skull alltså inte är varken en lördag eller söndag. Tror det blev så på grund av svårigheter med halltider. Men det blir nog bra.
Sista matchen är nästa lördag, och efter det ska vi ha julmys med laget, det ska bli kul!

Bloggen missar det mesta av hösten när bilderna inte fungerar, men så får det vara. Nu tuffar vi vidare mot tredje advent istället.

#1 - - ebba%2520Nilsson:

Lycka till med tentorna, i dag har jag bakat mandelmusslor som du tyckte vi skulle ha. Kram .

Svar: Åh, det ska bli gott! Kram
Dess