22 år

Igår fyllde jag år. Dubbel 2:a var det denna gången. Inte någon speciell födelsedag på något sätt, men jag är ganska förtjust i födelsedagar, både min egen och andras.

Dock gick inte denna födelsedagen som tänkt. Dagen började med att sambon hade glömt det. Han kom på det först när han fick notisen från Facebook. Måttligt roligt, han mådde nog ganska dåligt över det.
Sedan hade jag hela dagen fullbokat schema, men började må dåligt under förmiddagen så jag fick gå hem en stund och vila på lunchen. Jag mådde dock bättre senare och kunde gå på sista föreläsningen, så jag missade bara en övning.
På kvällen skulle sambon laga linshamburgare, något som jag är väldigt förtjust i. Sedan skulle vi också äta glass och hemgjord chokladsås.
Burgarna lyckades han bränna lite, han glömde köpa glass överhuvudtaget och chokladsåsen läste han fel i receptet så det gick snett redan från början. Dessutom hade jag råkat hitta vad jag skulle få i present när jag pillade på hans mobil för några dagar sedan.

Gårdagen gick inte så bra för sambon min, men 22 år blev jag ju ändå. Och presenten jag fick, en helkroppsmassage, ser jag väldigt mycket fram emot!