Dubbelhelg

Att bara ha en tenta, på en onsdag, och sedan inte börja nya terminen fören måndag innebär långhelg. Eller dubbelhelg som sambon uttryckte det eftersom jag faktiskt har 4 dagar helledigt.
Efter en hektisk jul och mindblowing tråkigt tentaplugg så tänker jag spendera denna ledigheten med att göra ingenting. Vilket var precis vad jag gjorde både onsdag eftermiddag efter tentan och hela dagen igår. Dock så såg jag att tentasvaret kommit ut, och fastän jag så väl vet att man inte ska kolla på det så gjorde jag det denna gången. Och återigen så kom jag fram till att det är en jättedålig idé och att det framkallar ångest och nervositet inför resultatet... Jaja, kanske jag kan låta bli nästa gång? (Man kan ju alltid hoppas...)

Sambon har också långledigt efter att ha haft munta torsdag förmiddag. Så det är två stycken soffpotatisar som ligger hemma idag. Och katten förstås, men hon är ju soffpotatis alla dagar