Julfirande

Idag firar vi jul hos sambons mamma. Småkusinerna som inte längre är så små är på väg och hans morfar har redan anlänt. Nu är det julfirande på intåg. I köket står tre generationer och gör egen senap från grunden. (null)
Granen har jag och sambon klätt. Och sambons mamma har gjort så mycket mat så det kommer rinna ut öronen på alla närvarande. Men det är så det ska vara på detta stället. Själv har jag gått och blivit ganska förkyld, men jag tar det lugnt i soffan. Nu är det jul.
#1 - - Perre:

Låter fint 🙂. Du får krya på dig under ledigheten.

Svar: Tack
Dess

#2 - - Perre:

Ett riktigt 💥 ⚡️ GOTT NYTT ÅR 🥂 💫 till dig och din familj

Svar: Gott nytt!
Dess

#3 - - Perre:

Jag vill gärna tacka dig för det gångna året. Jag hade ju aldrig tänkt följa någon blogg på nätet. Tyckte inte att det var något för mig, ingenting som jag var intresserad av.
Så hittade jag dig utan att egentligen leta och så blev jag fast. Jag ska inte säga att jag känner dig, det kan man ju inte göra bara av att läsa en blogg. Men lite bekant tycker jag att jag blivit och det ären väldigt trevlig bekantskap. Att få gå in och läsa om ditt liv och dina funderingar har satt lite guldkant på min vardag och fått mig att se fram mot ditt nästa inlägg. Så än en gång tack för att du delat med dig av ditt liv.

Svar: Tack själv för din fina kommentar! Hoppas du får ett bra 2018!
Dess