Ljuset i tunneln

Denna veckan är slutet på det mesta som kräver närvaro i skolan. Föreläsningarna börjar ta slut, jag gjorde min sista labb imorse och sedan en kompisgranskning på ett examinerande projekt. Projekten jag har sträcker sig längre men jag har ingen schemalagd tid för dem. Tentorna ligger på andra sidan jul så dem är det ingen idé att oroa sig för ännu. Ljuset för juluppehåll börjar närma sig. Jag har en del att göra kommande veckor också innan jul, så ledigheten är inte riktigt här än, men det blir en stämningsskillnad när folk börjar åka hem över jul.

(null)
Elsa hjälper matte att plugga


#1 - - Perre:

Oj vad du jobbar och sliter. Men nu börjar i alla fall julen närma sig så du har något att se fram emot. Tända ljus, julsånger, gran och god mat. Det är ju bara något av allt som julen handlar om. Däremot hoppas jag att vi slipper jäkt och ”måsten” som ju också kan förekomma.

Svar: Finns mycket att se fram emot med julen, men det blir för många också mycket stress tyvärr. Hoppas man kan släppa prestationskraven och ha det bra!
Dess