Alla hjärtans dag

Igår var det som bekant alla hjärtans dag. Vilket här hemma inte gjorde någon som helst skillnad alls. Eller sambon väckte mig med ett "Glad på alla hjärtans dag", men de va nog också allt. Sambon fick ta en snabbrunda till mataffären för att jag skulle hinna få mat, och sedan var det träning som vanligt för min del. Det var iofs en ovanlig träning, vi fick möta klubbens U18-lag för en träningsmatch inför att de ska spela något kval. Det var i alla fall ganska roligt.


Innan dess hade jag en väldigt oproduktiv dag med alldeles för lite plugg. Men jag och min labbpartner i programmeringskursen blev i all fall klara med veckans labb. Så det var ju åtminstone bra.

Idag däremot så var det redovisning i reglerteorin, vilket nog var den märkligaste redovisning jag varit med om. Föreläsaren gjorde det mesta av jobbet, och förklarade nästan alla uppgifterna, så nu är det bara att rätta skriftliga rapporten och lämna in den igen. Märkligt men skönt!

Nu ska jag försöka vara mer produktiv än gårdagens prestation. Så mer plugg för mig och sedan träning. Men vädret är i alla fall på strålande humör!


#1 - - Perre:

Åh vilken härlig bild!!