Inkommet tentaresultat

Snöandet har fortsatt, men inte lika ihärdigt. Idag har jag faktiskt sett uppehåll, till och med lite sol! Nyheterna hade tydligen sagt att vi har "snöoväder", men det är nog lite att ta i. Visst är det snö, och det fortsätter att snöa, men något oväder är det inte. Fullt möjligt att ta sig fram, ungefär som vanligt.

Dagens stora nyhet för mig är därför att tentaresultatet från sista tentan jag skrev från förra läsperioden kom idag. Alltså kursen i Matematisk statistik. Och jag är ganska nöjd med resultatet. Jag kan alltså lägga hela förra terminen bakom mig, resultatmässigt. Så skönt! Moving forward! Det ska firas med biobesök ikväll.

#1 - - Perre:

Grattis till resultatet måste jag få säga då 🌻 Där ser du att jag hade rätt som sa att du klarar det mesta.

Svar: Tack! Ja det visade sig att du hade rätt. Tack också för peppen :)
Dess

#2 - - Perre:

Åh, det var så lite 🙂 Men det är ju alltid roligt att ha rätt och jag är glad att det gick bra för dig.

Svar: Ja, att ha rätt är ganska roligt! ;)
Dess

#3 - - ebba%252525252520Nilsson:

Grattis till resultatet, Kram.

Svar: Tack! Kram
Dess

#4 - - ebba%252525252520Nilsson:

Grattis till resultatet, Kram.

#5 - - mamma:

<3