Vandringskängor

När vi var i Helsingborg köpte vi vandringskängor till mig, ett par Meindl Derby Lady Gtx. Säger kanske inte så mycket, men en bild säger kanske mer.
 
 

Idag blev även sambon med ett par. Ett par Hanwag Tantra tror jag de hette. Hursomhelst så var vi ju tvungna att prova dem. Därför tog vi idag en lång promenad. 7 km blev det, i sakta mak i ett gråmulet och ganska deppigt Lund. Snön är borta och de fina vinterdagarna är ersatta med mulet och dimma. Men det var kul att få prova kängorna åtminstone!
 
 
 
#1 - - ebba Nilsson:

Ser sköna ut, hoppas de är det också. kram på er.

Svar: Jag ska investera i ett par bra strumpor, då sulan är ganska hård. Men annars gillar jag dem. Kram på dig med!
Dess

#2 - - JUNITJEJ:

Så snygga!

Svar: Tack!
Dess

#3 - - Perre:

Nu kommer ni att kunna gå hur långt som helst. Blir sugen på att skaffa mig något liknande eftersom jag gillar att vandra.

Svar: Ja vi hoppas på det. Har aldrig vandrat innan, men det tilltalar mig så vill du ut i naturen så gör det!
Dess

#4 - - MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

snygga!

Svar: Tack! Och tack för kommentaren :)
Dess