Veckoslut

Fredagen visade sig bli en riktigt bra dag. Jag hade fasat lite inför den då jag skulle behöva jobba hela dagen på grupparbetet i kursen jag inte förstår så mycket av. Men helt magiskt så löste det sig. Jag förstod en del, fick en hel del gjort och dessutom fick vi en ny gruppmedlem! Nu är vi alltså tre, och det innebär att jag redan gjort min beskärda del av arbetet. Så skönt! Man måste såklart sätta sig in i de delar som de andra i gruppen gör, men det känns skönt att vi har något att lämna in när deadline kommer.

Dagen fortsatte sedan med en träning som gick över all förväntan. Jag fick fokusera mycket på anfall, vilket är bland det viktigaste för min position, så det var väldigt roligt bara det. Och att jag sedan fick till några riktiga dundersmällar var grädden på moset.
 
Lördagen började såhär:
 
 

Mysfrukost. Det fanns till och med en bagel till mig! Senast jag åt det tror jag var i USA...

 
Hursomhelst fortsatte dagen med en spontantripp till Väla i Helsingborg, mer om det sedan, och avslutades med egentid, lösgodis (hör och häpna!) och Netflix för min del.
#1 - - Perre:

Det där såg gott ut😜 Har också kollat på Netflix idag. Gick i mål nyss med sista avsnittet på säsong 5 av "Homeland". Har inte sett den när den gick i svensk TV så nu har jag haft maratontittning senaste veckan. Då kan jag börja med säsong 6.

Svar: Det var det ;) Har aldrig sett Homeland, men det kanske vore något. Ha så trevligt med tittandet!
Dess