Uppdatering

Det var nu ett tag sedan bloggen uppdaterades. Återigen på grund av att appen inte fungerar som den ska. Men det har hänt så mycket sedan sist!

 
Jag fyllde år. 23 år gammal numera. Och födelsedagen gick så fort! Den bara sprang förbi och så var den över. En av de bättre födelsedagarna jag haft på länge. Vaknade på morgonen av mycket fin sång av sambon. Med vår traditionella godisbricka och paket. Hör och häpna på fick jag ett Wii och ett dansspel! Det var begagnat, men ändå! En av mina kompisar har en äldre version av spelet, som jag tycker är superkul, typ det bästa spelet jag vet om. Och nu har jag en helt egen! Behövs det säga att jag har dansat en hel del förra veckan? Men det kan kanske behövas med tanke på att vi lyxat med tårta mer än en gång.
 
Utöver det har vi vunnit en match mot Helsingborg, och förlorat en mot Ängelholm.
 
Vi bokade en resa i sommar, och planerar för ytterligare aktivitet. Jag är ganska peppad på att få sommarlov nu. Men det dröjer ju ett tag till. Fram till dess så ska vi plugga, plugga, plugga. Våren brukar gå snabbt med alla konstiga röda dagar. Lite påsk, Krisihimmelfärds och första maj. Lediga dagar som avbrott. Mys!
 
 
Sa du ledig?!
 
#1 - - Perre:

Grattis i efterskott till 23-årsdagen 🌷 Så fint du har gjort på bloggen.

Svar: Tack! Och tack, kändes som att det behövdes lite nytt nu.
Dess