Sommarlovets första dag

Gårdagen var en ganska mysig första sommarlovsdag. Sambon harde sista skoldagen, han skulle avsluta en kurs med att hålla en presentation. Så jag fick sovmorgon själv, vilket innebär att jag på morgonen får hela sängen för mig själv. Helt perfekt!

Sedan mötte jag upp med en kompis. Vi pratade, tog en fika, pratande, en promenad och mer pratande. Lite lagom lugnt och mysigt. Ingen stress alls. Vi planerade lite inför sommaren, jag har kommit på att det finns så otroligt mycket kul man skulle kunna göra. Grilla, spela spel, spela tennis eller beachvolley. Jag är faktiskt väldigt sugen på att hitta på sådana spontangrejer. Sommare är ju som gjord för sådant, och jag ser så mycket fram emot det.
 
På kvällen mötte jag upp med några tjejer från laget och åkte sedan till Malmö för att fira en tjej i laget. Hon har tagit sin kandidatexamen, i mänskliga rättigheter, och hon är firar-typen så såklart ville hon fira. Det var förvånansvärt trevligt, trots att jag inte är den klassiska festar-typen.
 
 
 
Så på det hela taget var det en mycket lyckad första sommarlovsdag och jag somnade medn en varm känsla i magen.