Risigt

Det verkar som att jag har gått och blivit sjuk. Tyvärr. Fast ett tag misstänkte jag att jag utvecklat någon sorts allergi, vilket ju knappast skulle vara bättre. Förkylningar går över men allergier får man dras med varje år. Så förhoppningsvis är det bara en förkylning.

Men en lite märklig form, nästäppa, snuva och nysningar är egentligen det enda symptomen, har inte haft någon sjukdomskänsla. Utöver att man blir trött av att inte kunna andas ordentligt alltså. Men den där tröttheten har väl gjort mig hängig och orkeslös så det kanske är som en vanlig förkylning ändå?

Gårdagen bjöd på strålande väder så vi gick en långsam runda i Stadsparken, trots snörvlandet. Men utöver det gjorde jag inte många knop. Vilade. Sambon läste men jag gjorde inte ens det. Så med min halv-hängighet så var dagen en blandning av trötthet och rastlöshet. Nu är det bara att vänta på att detta går över.

#1 - - Perre:

Aj då det var ju trist att du skulle bli förkyld. Konstigt att det bara är snuva då, men förkylningar kan ju vara lite knepiga.
Du får vila och krya på dig.

Svar: Tack! Jag ska föröka ta det lugnt
Dess

#2 - - ebba Nilsson:

Krya på dig Desire, kram.

Svar: Tack! Kram
Dess