Plugget segar fram

Det händer extrem lite roliga saker just nu. Jag vaknade med halsont för ett par dagar sedan, och utöver det är det bara tentaplugg som gäller. Men en rolig sak är i alla fall att det där projektet i programmeringskursen är KLART! Så otroligt skönt. Jag fick fråga om hjälp för att kunna lösa det, men tillslut så. Det där åskmolnet finns det nu inga spår av. Skönt att kunna släppa allt som hade med det att göra och kunna gå vidare till plugget.

Men som sagt, utöver det händer det inte mycket. Träningen är slut, och mitt allmäntillstånd bjuder inte in för att hitta på en massa roliga saker själv. Men så får det väl vara nu. Jag hoppas bara att det inte blir sämre innan tentorna, och att det hinner gå över innan sommarlovet. Det är ju tråkigt att börja ledigheten med att vara sjuk... Men jag ska hursomhelst återgå till tentaplugget. Jag har åtminstone sällskap.
 
 
 
 
#1 - - Perre:

Du får krya på dig. Inte dumt att ha lilla fina Elsa till sällskap.

Svar: Tack!
Dess