Det rullar på

Idag började jag dagen med munta som gick helt okej. Sedan rullade dagen på med föreläsningar, luncha med en kompis och avslutades med en stund att räkna uppgifter. Chockerande nog så hann jag göra alla uppgifter, även om det nu råkade vara bara fyra denna veckan. Men få uppgifter innebär inte alltid att det går snabbt att göra dem för det.

För övrig har dagen bjudit på kallt väder, ett par plusgrader bara, så nu åker tjocka mössan och vantarna fram. (null)

Den gångna helgen var inte heller så varm, men det gjorde inte så mycket. Lördagen spenderade jag i pincio hela dagen i hallen, först med att spela match (som vi tog 2 set i men ändå förlorade) och sedan att sitta i sekretariatet. Oturligt nog blev även det en 5-setare. Så när jag kom hem hade jag missat min tvättid... Men det får gå ändå.
Söndagen spenderade jag största delen av tiden inomhus, närmare bestämt i sängen. Sambon var inte hemma, så jag passade på att dra mig hur länge som helst. Riktigt trevlig!
#1 - - Perre:

Ja visst är det skönt att dra sig ibland. Passar ju bra nu när det blir allt mörkare och kallare ute 🍁

Svar: Jag älskar att kunna ligga kvar i sången hur länge jag vill. Det ger en väldigt ostressad känsla!
Dess