Busy day

Idag har gått i ett kör. Började med att skriva tenta på förmiddagen. Bara efter en sådan sak brukar jag anse mig ha gjort vad man behöver åstadkomma på en dag. Men det blev inte så idag. Jag cyklade direkt från tentasalen till hallen för att spela match. Det började bra men slutade ändå 3-0 i set till motståndarna. Lite tråkigt, men det var en kul match att spela i alla fall. När jag väl kom hem igen så var det bara att fortsätta göra saker. Duscha, tvätta, vika, dammsuga, rengöra köket, plocka undan, dammtorka, laga mat, fixa disken. Sambon är i Småland och hälsar på sin mamma i helgen så jag har stått för allt själv ikväll. Nu är jag klar sånär på att kattens skålar också behöver diskas. Känner mig helt färdig. Men nu är sista tentan skriven och det känns åtminstone bra! Nu ska jag svara på kursutvärderingar och sedan lämnar jag förhoppningsvis denna läsperioden bakom mig.
(null)



#1 - - Perre:

Måste be om ursäkt för att jag kanske blir tjatig. Vet inte om du rycker jag är efterhängsen som kommenterar nästan alla dina inlägg. Tycker helt enkelt om din blogg och är intresserad av hur du har det och vad du upplever. Tänkte inte följa någon blogg alls, men fastnade för din. Låter som du haft fullt upp, dags att vila lite nu.

Svar: Nej, inte alls. Hade inte räknat med en så trogen följare😉 Kul att du uppskattar den!
Dess