Funktionärande

Sedan ett par dagar har jag haft ont i halsen, men lyckligtvis hade vi ingen egen match att spela denna helgen. Istället fick vi fyra pass funktionärande att stå för. Vilket alltså innebär att man vid elitmatcher står vid insläpp och säljer biljetter, eller att man sitter i sekretariatet och för poäng vid matcherna. Jag tog två skift, då vi ska vara 4 pers närvarande vid elitmatcherna och 2 pers vid övriga matcher som vi funktionerar.


För övrigt har jag vilat. Mycket trevligt! Lillebrodern var inom Lund en sväng, och så har vi fortsatt kolla på planet earth. Så jag är så gott som redo för en ny vecka. 

#1 - - Perre:

Hoppas halsen känns bättre nu. Inget kul att börja veckan med att känna sig dålig.

Svar: Halsontet går lite till och från. Men det ger väl sig givet lite tid.
Dess

#2 - - Johanna:

Planet earth, så bra!☺️🙌🌏

Svar: Man får liten hit av hur fantastisk vår planet är! Gillar det faktiskt mer och mer.
Dess

#3 - - Perre:

Hej där!
Det var så länge sen du skrev något inlägg nu så jag tänkte bara höra om allt är ok? Vore ju trist om du tänker sluta blogga, men jag förstår att det är mycket plugg och tentor så det är svårt att hinna med. Ha det gott.

Svar: Hej!
Allt är okej med mig. Jag har bara tappat skrivarlusten för tillfället. Men den kommer nog tillbaka så bloggen kommer nog inte dö 😊
Dess

#4 - - Perre:

Ja sånt kan ju hända. Huvudsaken är ju att du är ok. 🌻