Lite nytt flyt

Den gångna helgen var exakt så lugn som man skulle kunnat önska. Inga tider att passa, inget man måste göra, bara vara ledig. Och förra veckans oflyt verkar också ha vilats bort. Denna veckan började nämligen bättre.

Redan igår morse lyckades jag äntligen bli klar med mitt program i C som multiplicerar polynom. Helt själv. Jag var mäkta stolt, och överraskad, över att jag faktiskt lyckades lösa det. Särskilt som jag satt och kämpade med det hela dagen i fredags. Att jag nu äntligen är klar och har fått den godkänd innebär att jag är färdig med alla kursens inlämningar och har nu "bara tentan kvar.
Dessutom har jag idag gått och köpt mig ett nytt baklyse till cykeln. Det har krånglat en hel del och varit lite nyckfull, ibalnd går det tända och ibland inte. Först provade jag att byta batterierna ifall det skulle vara problemet. Det visade sig att det inte var, så jag knallade iväg till närmsta cykelaffär och köpte mig ett nytt lyse. Så nu har jag monterat på det på cykeln och är redo för vinterns mörker, som onekligen är på väg.
 
 
#1 - - Isabell Hedberg:

Grattis! Bra jobbat :D
Håller tummarna för att tentan också blir godkänd :)
Kram!

Svar: Tack så jättemycket! 😃 och tack för din kommentar 😊
Dess

#2 - - Perre:

Jag har ju sagt att du klarar det mesta och du bevisar det hela tiden. Tentan kommer att gå så bra så. Det är jag säker på 🙂

Svar: Ännu är det ett par veckor till tentan, så det återstår att se. Men tack för förtroendet!
Dess

#3 - - mamma:

bra jobbat <3

Svar: Tack!
Dess