Pippin

Vi har varit och sett musikalen Pippin, på Malmö opera.
Den handlar om prins Pippin som går igenom en identitetskris och hans sökande kring vad det egentligen är han letar efter.
Sambon gillade den, själv är jag lite tveksam. Tyckte att de pratade lite väl mycket med publiken, man fick inte leva in sig i berättelsen liksom. Men det var roligt att hitta på något sådant. 

Själva besöket var en ganska spontan idé från min sida. Men som student har man 50% rabatt, vilket jag nog ändå tycker är en ganska generös sådan. Så det gäller ju att passa på nu när vi båda är studenter.

Guldiga damen möts man av i entrén.
(null)


#1 - - Perre:

Jag gillar musicaler. Har du någon favorit? Pampig Thalia-staty 🙂

Svar: Jag gillar också musikaler. Av de jag sett i Malmö är nog Singing in the rain eller Billy Elliot favoriterna😊
Dess