Julstressen

Eftersom vi firar jul överallt utom hemma hos oss behöver vi inte tänka så mycket på den klassiska julstressen med städ, bak och mat. Julklapparna är ju redan fixade och ligger inslagna under granen. Däremot kommer en annan typ av stress, nämligen terminsslut-stressen. Officiellt är terminen först över i mitten på januari, men efter jul finns ingen möjlighet att få hjälp med något, så alla vill ju såklart hinna så mycket som möjligt innan ledigheten.
För min del är det två projekt efter och en tenta innan som ger påslag på stresshormonerna.
(null)
Såhär kan det se ut mitt i tentaplugget en mörk vintereftermiddag.
Kursen med tenta läser jag utöver så om jag klarar den eller inte spelar inte så stor roll egentligen, och projekten går stadigt framåt i alla fall, så än finns det hopp om julefrid.
#1 - - ebba nilsson:

Lycka till, vi ses i jul. Kram.

Svar: Tack! Ja det gör vi. Kram
Dess

#2 - - Perre:

Allting kommer att gå jättebra för dig. Det är jag säker på ☃️

Svar: Hoppas på det i alla fall
Dess