Vintern har anlänt

Det har blivit kallt här nere i söder. Vi har haft snö, minusgrader och fina dagar. Väldigt mysigt faktiskt. Men å andra sidan så har jul redan varit, så då kan det ju egentligen lika gärna bli vår.

Trots fina dagar så spenderar jag min tid inomhus. Med skola såklart. Mina två projektkurser ångar på, det ena är i princip klart, för nästa vecka är deadline. Min biologikurs har börjat, den sträcker sig över två läsperioder så till en början hade vi inga föreläsningar alls. Men nästa vecka drar övningarna igång så då är det fullt ös med den kursen med.

Biomatten går framåt. Trots lite bakslag då programet jag kör kod i kraschade och tömde filen med koden jag hade skrivit... Lyckligtvis har jag lyckats konstruera det mesta i alla fall.

Vårterminen är en tid med mycket samtidigt. Halva läsperioden har snart gått redan. Den slutar med tentaperiod i mars. Förhoppningsvis är nästa läsperiod inte riktigt lika intensiv.
(null)
En morgon när jag kom till skolan. 
#1 - - Perre:

Ja det låter som du har fullt upp. Men tiden går fort och snart är det Mars. Då står det inte länge på förrän man får kolla efter vårtecken. Men du lär väl få se dom före mig kan jag tänka 🌦

Svar: Ja jag har håller mig sysselsatt iaf. Våren kommer nog dyka upp här nere först, men vintern har sin charm också. Framförallt tycker jag att det är vackert med snö!
Dess