Grekland i bilder

Det var ett tag sedan det var sommar. Men jag har inte varit så aktiv med kameran så där var en del bilder som ännu inte sett dagens ljus. Därför tänkte jag att det var dags att plocka upp dem. Det var väldigt mycket bilder från mobilen, så kamerabilderna är lite blandade.
Först ut är bilder från Serifos, dagen vi gick upp till staden på berget.
 
 
 
 
Sedan kommer turen vi tog på Sifnos.
 
 
 
Och sist en del från Santorino och solnedgång sett från Fira.
 
 
 
 
#1 - - Perre:

Fina bilder. Väldigt speciellt med det där lilla templet (för det är väl ett tempel?) på klippan alldeles vid havet 🙂

Svar: Tror att det är en kyrka. Fanns hur många som helst. Men den ute i havet var lite speciell.
Dess

#2 - - Perre:

Har ju alltid älskat havet, men vet inte varför. Min morfar som jag aldrig träffade var likadan så det kommer kanske därifrån.

Svar: Min mamma är exakt likadan, hon älskar också havet. Och jag själv har blivit tvärtom.
Dess

#3 - - Perre:

Då kanske du tycker bättre om berg och djupa skogar? Det är ju inte dumt det heller.

Svar: Ja, jag föredrar nog det.
Dess