Allmän uppdatering

Hittills har sommarlovet varit ganska rutinmässigt för sambon, som ju inte har sommarlov utan som jobbar.
För min del lullar jag mest runt hemma men en del har jag ändå hittat på. Förra veckan tog lillebror studenten. Så vi var uppe i Småland och firade såklart.
(null)
Utspringet var soligt och så även när de hoppade på flaken och lämnade skolan. Men efter det kom det en riktigt åskskur så han blev dyngblöt. Vi andra klarade oss dock undan regnet.

Sedan gick vi på Ikea, vi köpte krukor och min syster köpte matlådor och lakan.
Senare den veckan åkte jag och mamma till Ullared och köpte en hel del bra grejer, bland annat ett nytt duschdraperi och en golvlampa till vardagsrummet. Därinne har vi också fått upp ett skåp som jag skruvat ihop, där jag tänkte ha lite kontorsmaterial. Så jag har faktiskt himla nöjd med hur vardagsrummet blivit nu.
(null)

Sedan var en klasskompis på besök i Lund nu i början av veckan så vi passade på att spela lite volleyboll, och sedan har vi också spelat Just dance, sällskapsspel och så fikade vi på kladdkaka, jordgubbar och hemgjord chokladglass. Väldigt trevligt.
När han hade åkt hemåt igen så var vi några kvar i Lund. Vi hade bestämt att vi skulle prova på att dansa lindyhop, det är nämligen så att kommunen har massor av sommarsktiviteter och prova på olika danser än en av dem. Det var ganska kul, men också ganska svårt.
#1 - - Perre:

Önskar er en fin midsommR hur nu vädret än är. ☀️

Svar: Tack detsamma! Ännu så länge är det uppehåll i alla fall
Dess