Skärtorsdag och påskägg

Idag är det skärtorsdag, och sista dagen innan omtentaveckorna/påsklovet. Och jag har hittat ett påskägg!
Upphittat på skolan. Det är från ett företag som är "egg-cited" att meddela att de nu anställer. Vilket väl är mest intressant för de som tar sin examen i vår. Men eftersom jag hittade ägget så betyder det att jag får godiset, så jag är inte heller ledsen. Innehållet var kolor som till majoritet var lakritssmak, vilket jag inte gillar, så tyvärr var det inte så roligt godis. Men det är alltid kul att hitta ett påskägg! Det första för i år. Men troligtvis inte det sista!
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

önskar dig en härlig skärtorsdag och en härlig påsk!

Svar: Tack så mycket! Önskar dig detsamma!
Och tack för kommentaren😊
Dess

#2 - - Perre:

Hoppas nästa ägg har godare innehåll. Vilket är ditt favoritgodis då?
En riktigt 🐣🐥 GLAD PÅSK 🐣🐥 önskar jag er alla tre.

Svar: Choklad! I de flesta former😉
Tack, önskar dig detsamma!
Dess

#3 - - Perre:

Tack. 🐤