World tour of the World

Idag är en sådan dag när jag känner mig stressad över att jag har många saker att vara stressad över... Meta-stressad liksom. Inget superkul tillstånd, men det är inte helt lätt att undvika då och då.

Men istället för att skriva om sådant tråkigt så kan jag passa på att skriva om roliga saker som inte ännu skrivits. Bland annat har jag missat att skriva om när vi var på Johan Glans standup World tour of the World.
(null)

Vi lyckades få biljetter till Eslöv, vilket var sista veckan av touren. Det var lite utöver den egentliga schemat och släpptes relativt nyligen. Dessutom hade vi presentkort på biljetter som vi fått i julklapp av sambons mamma. Så det passade perfekt. En tisdagskväll blev det, tog tåget till Eslöv. Sambon var nog mest imponerad av Medborgarhuset, lokalen vi var i. Men Johan Glans var ju inte heller helt dum, det blev en hel del skratt den kvällen.
En kommentar publicerat i Äventyr
Taggar: Johan Glans, World tour of the World, stand-up
#1 - - Perre:

Ja han är ju kul 😊