Lussebullar

Veckan som gick försvan av bara farten. Skola, skola, volleyboll, lagmöte och lite mer skola. Ungefär så såg veckan ut. Helgen spenderade sambon i Stockholm hos bröder och jag fick sköta mig själv hemma. Lördagen åkte jag till Svedala för match som vi vann 3-0, vilket ju var lite roligt. Kvällen fortsatte med klasskompisarna. Vi hade köpt biobiljetter till fortsättningen på Fantastic beasts och träffades innan för att äta. Planen var egentligen att äta på Tugg, men väntetiden var alldeles för lång så det blev ett annat hamburgerställe istället. Filmen var jag faktiskt inte superimponerad av, men det var kul att göra tillsammans med kompisarna i alla fall. Vi avslutade kvällen hemma hos mig där vi spelade sällskapsspel.
Söndagen spenderade jag lite ofrivilligt i Malmö. Jag hade bokat tid i Apple store på Emporia för att byta mobilbatteriet. Drygt 4 timmar senare var jag på väg hem igen, med en nyårsklänning, nya vandrarstrumpor då sambon slarvat bort mina och ett par strumpor jag tänkte ha till träningar. Och en splitter ny mobil. Batteribyte gick inte som förväntat så jag fick en ny telefon istället.
Kvällen blev tvätt, och när sambon kommit hem även bullbak!
(null)
Årets första lussebullar! De blev lite väl stora, trots att vi gjorde lika många som receptet angav. Så nästa omgång gör vi nog mindre. Men goda blev dem ändå!
#1 - - Perre:

Det är väl rätt knepigt att byta batteri om du har en iPhone. Bra då att få en ny i stället. Inte dumt med lussekatter heller. Ser goda ut 🙂

Svar: Det är en iPhone jag har, men tänkte att de som jobbar med det inte borde ha några problem... Men men, en ny telefon är helt okej.
Dess