Höstfeeling

Igår gick jag på föreläsning på förmiddagen. Men efter 25min hade fortfarande ingen föreläsare dykt upp, så vi gick igen. Senare under dagen visade det sig att det var fel i schemat och jag fick oväntat en hel dag "ledig" idag, dvs en dag utan något på schemat. Att inte ha något på schemat är dock inte detsamma som att vara ledig.

Hursomhelst har jag idag planterat de sista sticklingarna för säsongen. Nu när inte sticklingsvasen behövs så gjorde jag också om på bordet.
(null)
Men det ser ganska trevligt ut, det ger lite höstfeeling. 
Både mörkret, temperaturen och alla fallna kastanjer på cykelvägen till skolan tyder också på höst så det känns ganska passande.
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: höst, höst, höstfeeling, höstfeeling
#1 - - Perre:

Ja nu är det bara att vänta på snön. Den bör väl komma hit innan den hunnit till dina trakter, men man vet ju aldrig. ☃️

Svar: Snön lär nog dröja ett bra tag till. Den brukar ju vara väldigt sen i Skåne om det kommer någon alls
Dess