Spex, blommor och lite annat

Jag har inte uppdaterat särskilt flitigt, men det händer ändå lite roliga saker.
För någon vecka sedan var vi på spex tillsammans med mina klasskompisar. En uppsättning av Franska revolutionen som var ganska bra, fast jag måste erkänna att jag nog hade lite för höga förhoppningar.
Samma eftermiddag var sambons mamma på besök då hon hade andra ärenden i Malmö. Av henne fick vi en jättefin höstbukett som ännu pryder vår köksö.
 
Vi fick även en bukett rosor som står på soffbordet, men dem har jag ingen bild på.
 
Jag har varit på spelkväll med klasskompisarna och vi testade ett för oss helt nytt spel, med pirater och skatter. Ganska kul, men också ganska klurigt att försöka få sitt lag att vinna utan att avslöja vilket lag det är.
 
Sedan har jag lagt en hel del tid på planering. Jag som tycker det är kul störst inte alls av det, så jag är så gott som klar med julplaneringen. Till och med en stor del av julklapparna har jag tänkt ut, även om jag inte köpt dem ännu. Fler saker inom en lite närmre tidsram har jag också planerat, men de tänkte jag skiva mer om när det kommer.
#1 - - Perre:

Ja då är du ute i god tid. Men tiden går ju så fort att man knappt hinner med. Julanninserna är ju i full gång och jag har ätit årets första lussekatt.

Svar: Oj! Några lussebullar har jag inte ätit ännu. Men blir ju lite sugen på att baka en omgång😉
Dess