Tiden flyr

Tiden springer iväg! Kanske för att det varit en väldigt intensiv period.
Förra helgen var dubbelmatch, en hemma och en borta, vilket innebar volleyboll 5 dagar i rad i och med att vi har träning torsdagar, fredagar och måndagar. Söndagsmatchen spelades till fem set dessutom, och måndagsträningen avslutades med fys, så i veckan som gick var jag ganska mör.
Efter vår söndagsmatch kollade vi dessutom på elitlaget som spelade.
(null)

Tisdagskvällen hade vi hejdå-tillställning för en klasskompis som åker på utbyte till Australien, och onsdagskvällen la jag helt på att tvätta och vika. Sedan träning igen torsdagkväll och igår, fredag, kom en klasskompis från gymnasiet. Så det har varit mycket.

I skolan börjar deadlines komma, och framöver har jag 1-2/vecka. Men det ska nog kunna lösa sig. Det ska jag i alla fall inte oroa mig för denna helgen. Denna helgen ska jag vila, ligga på soffan och inte göra något vettigt alls.
#1 - - Perre:

Ja ibland kan det faktiskt vara riktigt vettigt att bara ligga på soffan 😉

Svar: Definitivt!
Dess

#2 - - ebba nilsson:

Gör du så.