Julklappsinslagning

Ikväll kom ytterligare ett paket med posten, så nu är majoriteten av julklapparna klara! (null)

Jag inväntar fortfarande ett par stycken, och sambon har 2 kvar att fixa men sedan är det klart. Och som går att skåda ovan är också alla klappar vi har hemma nu inslagna. Förut husade vi dem under granen, och där ligger några till som inte kom med på bild. Men de flesta får vi förvara högt upp så att inte katten kommer åt dem. Hon har nämligen fått upp smaken för presentsnören. Det är nog bland det roligaste hon vet. Så paket som fick snöre får vi snällt hålla borta från henne. 
#1 - - Perre:

Vilka fina paket! Är ni lika bra på att slå in båda två? Jag tycker att det kan vara rätt knepigt att få det snyggt, men så är jag tyvärr ganska opraktisk också 🙁

Svar: Jag skulle nog påstå att ingen av oss är bra. Men jag är nog snäppet bättre än sambon åtminstone. Det är en hel vetenskap att kunna slå in paket snyggt...
Dess