Ny vecka

Nu är det måndag och ny vecka. Förra veckan var en dålig vecka, så förhoppningsvis blir det bättre nu.

I helgen var sambons pappa på besök i Lund, så vi kollade på OS och åt på Stäket, som en födelsedagspresent till mig.
Söndag åkte jag till Falkenberg för att spela match, som vi tyvärr förlorade 3-1. Men det var en ganska rolig match så det gör inte så mycket.

Här har varit kallt med lite snö faktiskt senaste veckan, men vintergäcken på vår innergård har tittat fram.
(null)
Det märks också att det blir allt ljusare. Folk börjar få vårkänslor tror jag. Och jag börjar få flyttnerver. Jag ser så fram emot att få möblera den nya lägenheten. Så synd att man inte kan köpa möbler i förväg.
#1 - - Perre:

Ja där ser man. Du har redan hittat vårtecken. Spännande att flytten närmar sig alltmer 🙂. Har ni gjort upp planer på hur ni ska möblera eller tar ni det som det kommer? Det kommer ju att få plats lite mer möbler nu.

Svar: Jag har ganska mycket idéer om möbleringen, det kommer ju som sagt få plats en del till. Men ännu är det inget fastslaget, tänkte vänta tills vi är inflyttade så vi kan mäta lite och så först.
Dess