Pluggplats

Nu, äntligen(!), är hemtentan inlämnad.

 
Såhär har det sett ut en del i veckan när jag har pluggat hemma. (null)
Lite block, pennor och papper lite varstans. Miniräknare, kursbok och dator kopplad med diverse sladdar för att den av någon anledning vill koppla upp mot skolans långsamma nätverk och inte det vi har hemma. Jag själv är placerad på golvet av någon oklar anledning. Och såklart Elsa som ligger och snarkar på filten. Så ungefär såg min vecka ut.

Utöver att lämna in min hemtenta har jag idag hunnit ha första föreläsningen, fixat mitt bibliotekskonto och så ska studierådet ha bokbytardag som jag ska hjälpa till med.


En kommentar publicerat i Skolan
Taggar: Hemtenta, LTH, Plugg, Skolan
#1 - - Perre:

Det ser ju bra mycket mysigare ut än en skolbänk i alla fall 🙂

Svar: Ja det är den!
Dess