6 år

I fredags firade jag och sambon 6 år tillsammans.

Liksom förra året firade vi med att gå ut och äta. Vi hade bokat ett bord på en restaurang som jag velat prova, nämligen Herbivore. Det är en helt vegansk restaurang som är ganska ny. Det var inga problem att boka ett bord för två, och när vi väl kom dit fick vi plats i det inre rummet som kändes lite mysigare. Där var mycket blandade sällskap, och när vi gick var det helt fullt i rummet vi satt. Dock blev det också lite högljutt, vilket ju var lite synd, för annars var det en ganska mysig stämning.
Maten var väldigt annorlunda, med mycket nya smaker. Jag åt en tempehburgare och sambon en lasagne av aubergine. Båda var ganska nöjda, men det var som sagt mycket nya smaker och konsistenser, menyn var inte superlång så är man kräsen (som jag) eller ny på veganskt (vilket vi är) så kan det vara lite knepigt att hitta något man verkligen gillar.

(null)

Men summa summarum så är det 6 år vi officiellt har varit vi. Förra årets "jubileum" kändes större, men å andra sidan så känns det väldigt tryggt. Sambon är liksom min och jag hans. Det är så det ska vara.
#1 - - ebba nilsson:

Grattis till Er ni är så fina.Kramar Mormor.

Svar: Tack! Kram
Dess

#2 - - Lena:

Ja, ni är varandras❤️❤️.
Det värmer ett mamma och svärmors hjärta😊

Svar: Han är fin han❤️
Dess

#3 - - Perre:

STORT grattis till er båda. Både till jubileet och till att ni har varandra 🌷

Svar: Tack!
Dess