Lyxfrukost

Imorse undrade sambon som vanligt vad jag ville ha till frukost. Pannkakor, nutella och banan, svarade jag. Vad fick jag till frukost?
(null)
Sååå gott! Söndagsfrukost delux.
Utöver den har vi nu äntligen beställt ett badrumsskåp, samt även en ny dammsugare då den vi har är sönder, och dessutom fruktansvärt högljudd. Så det känns riktigt bra!

Något annat bra som hänt i helgen är gårdagens volley-vinst, vilket garanterar oss som sämst en tredjeplats i serien. Efter matchen hade vi också lite lagmys, käkade pizza och pratade medan sambon träffade en gammal vän.
#1 - - Perre:

Grattis till vinsten! Det går ju bra för er. Känns som jag har ”grattat” många gånger nu 🙂.
Skönt med en ny dammsugare eller hur? Man börjar ju nästan tycka att det är kul med städning då.

Svar: Tack! Ja, vi blir ju som sagt sämst trea så det har gått ganska bra!
Det dröjer nog tyvärr innan dammsugaren kommer. Men det ska bli väldigt skönt!
Dess

#2 - - Lena:

Väluppfostrad och omtänksam sambo du har😍
Grattis till vinsten och den höga placeringen😊🎉

Svar: Haha, ja han är himla bra! Bästa sambon jag haft😉
Tack!😃
Dess