Ett sista sista slutryck

Nu är det igen dags för tentaperiod, och men den kommer också tentaångsten. Motivationen tryter som vanligt i denna tiden på läsåret, men jag är nu i alla fall klar med alla inlämningar.
 
Volleybollsäsongen är över, vilket vi avslutade med lagmys i fredags och säsongsbyte med klubben i söndags. Nu är det träning på egen hand som gäller, vilket jag (typ) ofrivilligt rivstartade med. Då en klasskompis fyllde år i måndags var vi ett helt gäng i Malmö och spelade Laserdome. 3 omgångar á 20min körde vi, vilket har gett en horribel träningsvärk i benen av att springa runt och ducka bakom saker. Smärtan gör mig inte heller direkt motiverad till något. Men den går över så småningom.
 
Nu väntar snart sommaren, och vi ska hitta på en hel del roligheter. Nu ska jag bara ta ett sista sista slutryck.
 
  (null)

 

#1 - - ebba nilsson:

Lycka till, Desire, håller tummarna.

Svar: Tack så mycket!
Dess

#2 - - mamma:

Heja dig <3