Fira födelsedag

I onsdags fyllde sambons mamma år. Mitt i veckan. Men det blev firande ändå! Hon hade utbildning i krokarna och stannade hos oss en stund på kvällen.
Så det firades såklart med att hon fick välja vad vi skulle äta för mat, daimtårta och så fick hon en present. Ett pussel på 1000 bitar med en bild som tydligen var bra att pussla för att det var många linjer man kunde följa. Den föreställde en lejonfamilj, och i min värld var den bara en salig röra gröna och bruna bitar. Men så länge mottagaren är nöjd så är det ju lyckat!

(null)
Vår eget lilla mini-lejon tycker nog att det är tråkigt att terminen börjat igen. Jag tror hon saknar mitt sällskap. Här har hon tagit näst bästa, min stol som jag precis lämnat. Uppvärmd och luktar matte. Man får hålla tillgodo med vad man kan få.
#1 - - Perre:

Hon är så fin 🙂. Hur gammal är hon nu?

Svar: Vi räknar att Elsa fyllde 11 i år.
Dess

#2 - - Anonym:

Tack för en trevlig och god födelsedagsmiddag🥰

Svar: Det var så lite så! :)
Dess