Födelsedag

Så var det min tur att fylla år igen. Denna gången hemma i Sverige, villet jag lite saknade förra året. Ingen superspeciell födelsedag, inget jämnt eller så, men jag tycker ändå det är lite speciellt med födelsedagar, fastän man kommit ur den åldern när födelsedagen är det roligaste på året. Födelsedagen är min egen dag. Fastän jag delar den med många andra så är det åtminstone ingen annan som jag känner. Så på ett sätt då är det bara min egen dag. Jag som får önska mat och det blir efterrätt. Man får öppna paket och man kan höra av människor som man aldrig annars pratar med. Födelsedagar är helt enkelt roliga, det växer man nog aldrig ifrån.
Igår firades lite med mamma, mormor och lillebror, i fredags med vännerna. Men idag har det bara blivit en lugn dag, bara jag och sambon. Men det känns ganska bra. 

Presenten av sambon, bästa jag fått!