Nytt badrumsskåp

Vi har köpt ett badrumsskåp!
 
Efter mycket om och men har vi äntligen fått hem vårt badrumsskåp. Det tog undefär två månader från beställning till att vi faktiskt fick det, men nu är det här. Enligt ordern skulle de komma och lämna det, men istället fick jag en avisering om att vi kunde hämta upp den på ett utlämningsställe. Lite tråkigt med tanke på att det ändå är ett otympligt paket men det fick gå. Tyvärr lyckades jag pricka in just den halvtimmen som den regnade den dagen när jag skulle hämta den... Men trots en ganska otrevlig promenad hem i regn och med en stor kartong så gick det  ändå ganska bra. Att bygga ihop den var inte särskilt svårt, så nu står den på plats. Jag är så nöjd!
 
Tanken är att införskaffa någon form av korg eller låda för att på bästa sätt utnyttja hyllan som inte täcks av dörren. Men med en sådan blir det här skåpet superbra!
#1 - - Perre:

Det är ju som gjort för det utrymmet. Passar ju precis. Men jag förstår att det måste ha varit bökigt att bära hem.

Svar: Ja, det har varit en skattjakt efter rätt skåp med rätt mått. Men nu när det är på plats är vi nöjda!
Dess

#2 - - Lena:

Det blev fint!

Svar: Jag är så nöjd!
Dess