Sommarlov

Efter min livs första munta i torsdags så har jag officiellt tagit sommarlov. Dessutom gick muntan bra, och jag är faktiskt väldigt nöjd med min termin. På torsdagskvällen tog jag bussen ner till syster och tog en tjejkväll. Fredag tog vi en sväng till mamma, grattade lite i förskott på morsdag och sedan blev de tur till mormor också innan jag tog bussen hem. På kvällen var det säsongens sista träning, vilket slutade på akuten... En lagkompis skulle stampa av för ett hopp, men fastnade med foten och vred till knät. Jag och två till fick ta med henne till akuten, så sen satt vi där ett bra tag. Hon skulle röntgas när vi gick och hade fått komma hem framåt natten.
Idag var det klubbavslutning med beachvolleyboll. Vi lottade lag inför varje match och sedan var det lite prisutdelning och lotteri.

Så nu har jag avverkat allt som egentligen står på schemat för ett tag framåt. I veckan åker sambon på studieresa till Hamburg ett par dagar, men jag har hela nästa vecka helt oplanerad. Det är bara jag och katten.

"Åh, matte har fått post. Där lägger jag mig!"