Myshelg

I fredags spelade vi match, vilket är lite ovanligt. Matcherna ligger vanligtvis på helgerna, men laget vi mötte hade nog problem med halltider, och det var inte så långt iväg, så det funkade bra. En förlust blev det, men det var en rolig match och ganska jämnt.
När jag väl kom hem så hade sambon slagit på stort och gjort bakad potatis med skagenröra, med räkor han skalat själv! Fina människa!

Lördag morgon bar det av till Stockholm för hans del. Familjemiddag med bröderna skulle det bli, som jag avstod. Jag hade nämligen bokat tjejmys med bästa vännerna. Så det blev mycket pratande, pizza, lite mello och sedan ännu mer prat. Mysigt med sådana helger, de behövs ibland.
Bästa vännen sov hemma hos oss till idag så vi började dagen med choklad och Elsa-mys. Och vännen min satt med skolarbete. Hon läser grafisk design, så allt skolarbete görs med datorn för hennes del.
Sedan har jag slöat, pysslat lite här hemma och slöat lite till innan jag faktiskt lagade mat till sambon kom hem.