Eftermiddagstenta

Idag rivstartar det nya året med en tenta, och dessutom en eftermiddagstenta. Jag har alltid föredragit morgontentor. Man går upp på morgonen, skriver sin tenta och sedan är man helt slut i huvudet. Eftermiddagstentor så ska man gå och vara nervös hela förmiddagen, ha ångest för om man borde plugga eller inte, man vill ju ta tillfället i akt men samtidigt vill man ju inte vara trött i huvudet redan innan man kommer till tentan. Dagens tenta har jag dock sannolikt pluggat alldeles för lite till, så jag är inte så farligt nervös. Jag har försökt sänka kraven på mig själv, att tenta precis efter nyår, efter en sjukt tung höst är liksom inte rimligt. Så jag går och skriver tentan, det går som det går och så är jag en erfarenhet rikare. Kanske underlättar det inför nästa gång.

 
På en roligare not så ska vi faktiskt gå på bio ikväll. En kompis bjöd oss att följa med, så det är jag faktiskt lite peppad på.
 
#1 - - Perre:

Hoppas allt gick som det skulle ⛄

Svar: Det återstår att se
Dess

#2 - - mamma:

håller tummarna <3