Nyklippt

Såhär precis i startgroparna av sommaren så är det skönt att kapa lite på manen. Jag har alltså gått och klippt mig. Så för ovanlighetens skulle kommer här en bild på vederbörande.

 
 

Jag som normalt sett är lockig fick det fönat platt, vilket känns väldigt (!) ovant. Vanligtvis kan man inte dra fingrarna genom håret utan att de fastnar på vägen, det lever sitt egna lilla liv. Sedan är det ju såklart betydligt kortade än innan, men det var ju lite poängen med besökt hos frisören. Utöver att det var väldigt länge sedan jag klippte mig och att det var ganska slitet alltså. Men nu är det sommarkort och vi (jag och mitt hår) är redo för sommaren!

#1 - - Perre:

Va kul att få se en bild på ditt fina ansikte. Snygg klippning också 🙂 Hur långt hade du förut?

Svar: En decimeter längre kanske. Svårt att veta exakt, enligt mitt tycke en bra bit längre, enligt de flesta andra bara en liten bit 😉
Dess