Motig vecka är över

Idag är det fredag! Och jag har ledig helg framför mig. Det ska bli så skönt. Särskilt som denna veckan har varit ganska motig. Fram tills nu har tiden ändå flutit på ganska bra, men denna veckan tog det lite stopp. Nu känns det som att den där proppen luckrats upp lite, men det är förvånande hur många saker som kan hända på en och samma vecka. Inte katastrofalt dåliga, men lite lagom jobbiga när allt byggs på hög.


Det började med att sambon glömde bort en övning han skulle haft, samtidigt som hans nycklar försvann. De senare upphittades igen på tisdagen, men det var ganska mycket letande involverat. Onsdagen var ganska misslyckad. Jag slutade dagen med att sitta fast i alla mina kurser, utan att egentligen veta hur jag skulle ta mig loss, kändes bara så himla hopplöst. Sedan stack jag till träningen på kvällen, för att upptäcka att det tydligen inte skulle vara någon träning... På det lagt att jag var riktigt trött och mådde lite sisådär.

Men! Framåt slutet av veckan började ljuset åter skådas. Mitt program i C är fortfarande inte helt som det ska, och jag vet inte riktigt vad som är fel just nu då jag inte hunnit felsöka det. Men det mesta har löst sig. Nu är det helg! 

#1 - - Perre:

Ja ibland kan det kännas motigt värre och det mesta känns fel. Men så blir det plötsligt medvind igen och allt känns bättre. Hoppas du har en fin helg och får bättre vind nästa vecka. ☀️

Svar: Tack! Helgen har varit fin i alla fall. Hur nästa vecka artar sig är bara att invänta och se😊
Dess

#2 - - ebba Nilsson:

Hoppas det löser sig snart, håller tummarna. Kram.

Svar: Det löser sig förr eller senare. Kram!
Dess

#3 - - Anonym:

Oj! Är det bättre denna veckan?

Svar: Ja, denna veckan har börjat betydligt bättre 😊
Dess