Nu är det höst

Idag är det första september vilket innebär att det officiellt är höst! Jag har längtat efter den, vilket låter jättekonstigt med tanke på att det innebär att sommaren är slut. Men jag gillar inte när det är varmt och kvavt, maten blir dålig innan man hubbit ut ur affären med den (nästan) och insekterna som är överallt. Jag längtar efter att det blir svalare i luften, inte lika fuktigt. Vardagslunken. Och nu är det verkligen höst!


Denna första septemberdag har jag inte haft något på schemat, så jag har suttit med datorn och pillat på kod i princip hela dagen. Sedan har jag också varit och spanat in sambons nya kontor. Riktigt lyxigt att ha kontor, fast själva rummet var lite deppigt. Där är plats för 12, men för tillfället sitter där bara 2, vilket gör att det ser ganska livlöst och tråkigt ut. Men men, där kommer säkert fler så småningom.

Sedan var det träning efter skolan och nu har jag landat hemma igen. Lång dag, men nu väntar helgen!

#1 - - Perre:

Ja jag gillar också hösten. Härliga färger och klar luft att andas.
Ha nu en jättefin helg 🍁

Svar: Kul med fler höst-gillare! Tack detsamma!😃
Dess