Ett nytt år

Ett nytt år har börjat, vilket innebär att ett annat år är avslutat. Och en hel del har hänt sedan jag senast skrev något vettigt. Många julfiranden och mycket resande på olika håll. Dagarna smälter ihop lite när det inte längre är så viktigt vilken veckodag det faktiskt är. Och när saker hela tiden händer.

Nyårsfirandet blev i Lund, hemma hos oss. Ett par vänner var med och det blev trerätters, sällskapsspel, Wii-dans och fyrverkerier i Lundagård. Jag gillar inte fyrverkerier så mycket, tycker de är bäst på lite håll. Så ett organiserat skjutande passar mig bättre än folk som skjuter själva, med varierande resultat. Fyrverkerierna var fina, även om där var fyrverkerier på vift även där.

På det hela taget blev det en mycket trevlig kväll/natt. (null)

#1 - - Perre:

Nej jag är inte heller så förtjusta fyrverkerier. Som hundägare blev man ju lite avogt inställd till såna. Även om jag hade tur med alla tre hundarna. Ingen av dom var speciellt rädd.

Svar: Skönt med djur som inte far så illa av smällandet. Elsa verkar inte heller ha så ont av det, vilket är väldigt tacksamt!
Dess